dagboken.


Jag har varit en sådan som skriver. Halvvägs... Städade mitt rum idag och hittade ett X antal dagböcker, fyllda till en fjärdedel. Stilen blev slarvigare för varje sida och jag bytte bok fram och tillbaka. Visserligen händer det inte så mycket i mitt liv, men bestämde mig ändå för att skaffa en dagbok igen, i alla fall över sommaren. För när jag bläddrade igenom de där böckerna idag så rusade nostalgin i kroppen på mig och leendet blommade. Stolt över hur mycket jag har växt upp sedan 2008, och det var väll förvisso tur det.

Nä, nu ska jag banne mig göra det här! Perfekt för roadtripen om 2 veckor.
Skriv ni med, det är härligt kolla tillbaka på gamla minnen sedan!
Drömmer även om wreck this journal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0